mandag, juni 26, 2006

Kaffegrut og pealing

Pealingkremer kan man kjøpe i dyre dommer, især fra produsenter som har et fint navn. Jeg fikk et tips om å bruke kaffegrut. Jeg prøvde det og det er intet mindre enn supert! Jeg har brukt det på kropp, ben, armer, føtter og hender. Tror kanskje det er litt røft å bruke i ansiktet. Kaffegruten skylles lett av i dusjen. Det lukter ikke kaffe av huden etterpå. Huden blir silkemyk! Som min spanske venninne Inma sier: "Ofte er det enkle det aller beste!"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det enkle er ofte det beste!

Rema 1000



http://www.propaganda-as.no/php/art.php?id=282849

Liv sa...

Takk for kommentaren! Arti snutt! :-)

Anonym sa...

STV har et program som heter "LANDGÅNG" og i et av programmene kom stuerten med dette tipset:

"Kaffesump istället för kaffe!
Nej, detta är inget aprilskämt. Smörj in dina händer med kall kaffesump och skölj av med vatten så får du dom lenaste händer du kan tänka dig. Det är oljan ifrån kaffebönan som gör huden så mjuk."

Jeg har prøvd og det er SÅ herlig. For ikke å snakke om billig.....