fredag, mai 11, 2007

Vi gikk og vi gikk

En venninne og tidligere kollega fra Unofon (også kalt FixTelecom) har snakket om det en stund, at vi skulle gå fra Benalmádena til Fuengirola. Travle kvinner som vi begge er, så skjedde det ikke før i dag. Jeg tok toget til Benalmádena og vi la ivei på tur. På det øverste bildet ses Fuengirola i bakgrunnen.

Vi brukte lang tid. Vi fotograferte. Vi gikk langs stranden. Vi gikk langs fortauet. Vi gikk opp trapper og ned trapper. Vi hadde hele dagen og kunne bruke den tiden vi ville. Vi stoppet underveis for å drikke på bar/restaurante Lucena I i Benalmádena Costa. Det var så hyggelig der, og maten kelnerne bragte ut til nabobordene så innbydende ut, så vi spiste lunch der, også.

Pedometeret mitt viste 15,6 km da vi kom til Los Boliches. Det var en kjempefin gåtur i stekende sol og over 30ºC. Jeg hadde hyggelig selskap og en flott dag.

..... og husb
onden fikk rett: Jeg kom hjem med enda et par sko.

1 kommentar:

Anonym sa...

Imponerende, rett og slett. Ser ikke for meg at jeg hadde hatt energi eller ork til å legge ut på den tilsvarende tur.