søndag, oktober 27, 2019

TENK AT JEG ER SÅ PRIVILEGERT!

Jeg er så heldig! Jeg har venner som betyr masse for meg. I helgen hadde jeg muligheter for to forskjellige aktiviteter med gode venner: Bursdagsfeiring lørdag kveld og fjelltur søndag morgen. Jeg føler meg sprek og energisk, men det var ikke energi nok til begge deler denne helgen.
Det ble bursdagsfeiring. Hun fyller 50 år bare én gang. Jeg er også så heldig at jeg har en meget god venninne som hentet meg med bil og kjørte meg hjem igjen. Festen var minneverdig! Det må ha vært +/- 50 mennesker der, de fleste utkledd som rockestjerner. Festen ble holdt hjemme hos jubilanten, og det var så profesjonelt. Det var fri bar med 2 unge, kjekke og hyggelige bartendere. Et par tre vakre kvinner gikk omkring og bød på kreative og velsmakende tapas. På kjøkkenet var det flere personer i sving for at vi gjestene skulle ha det best mulig.
Det var bare fine folk der, god stemning og fin musikk. Jeg traff nye mennesker jeg ikke har truffet før. Alt dette var med på å strø glitter på min tilværelse.
Nå jeg tenker etter har jeg da utrolig mye å være takknemlig for.

Ingen kommentarer: