tirsdag, juli 04, 2006

Gass peiser?

Gass peiser sto det som én av favorittlinkene hennes på bloggsiden. Jeg klikket meg inn. Jeg har aldri hørt om gass som peiser, så jeg ville se hva det er. Fant ingen gass som peiset der, bare gasspeiser.... og lurer på hva som får folk til å ha gasspeiser som favorittlink..........?

Vi bruker gass til å varme vannet. Den har enda ikke peiset......... tror jeg.... Jeg har iallefall ikke registrert noen peising...... fra gassen. Det skulle tatt seg ut i et vakkert hjem!

Gass bilen kommer i vår gate to gan ger pr. uke. Det er ikke all tid jeg opp dager den. Når det er varmt opp holder jeg meg inne, for di det er sval ere og for di jeg job ber inne. Jeg burde altså henge på bal kongen hele dagen for å opp dage gass bilen tids nok til å be stille en flas ke eller to. Det finnes held igvis alt ernativ. Om jeg går tom for gass, kan jeg ringe til lever andøren. Hvis jeg snak ker med en dame, så sier hun all tid at best illingen er not ert og at gassen kom mer i mor gen. Det stem mer aldri. Hun sier nok det bare for di det høres effek tivt ut. Om jeg snak ker med en telef onsvarer, får jeg ikke bek reftet leve rings dag, og slip per å irr itere meg over at de ikke holdt ord.

Ingen kommentarer: