fredag, oktober 04, 2019

CROSS FIT

Stranden i Los Boliches, Fuengirola
Jeg går til cross fit 3 dager per uke. Treningen er utendørs, på stranden i Torreblanca. Det er en drøy kilometer å gå dit. På vei dit kan jeg beundre den vakre himmelen før soloppgang. Jeg er så heldig å ha en utrolig dyktig trener! Thomas Frank gir oss individuell trening. Hvis vi f. eks. er tre som deltar, én ung og supersterk, én som er 20 år yngre enn meg og sterk i tillegg til meg, så legger han opp treningen så den passer for alle! Jeg liker cross fit bedre enn tradisjonell trening med én leg day, én chest day osv. Cross fit trener hele kroppen. Passer meg mye bedre! Jeg hadde aldri klart å trene så hardt om jeg ikke hadde en dyktig trener som korrigerer og pusher hele tiden! 


Jeg tar badedrakt under treningstøyet og etter treningsøkta hopper jeg i Middelhavet. Det er utrolig deilig å skylle av svette og sand og avkjøle seg etter en hard cross fit-økt!

Jeg synes jeg er utrolig heldig som kan ha slike morgener! Uvurderlig!

Ingen kommentarer: