torsdag, desember 15, 2005

Internett

Internett er lure greier! Da jeg hadde internettbar her i byen, hadde jeg noen få skandinaviske kunder, og hun var jo søt den gamle norske dama som sa: "Næmmen! Har du VG på internettet ditt? Så smart, du!" Jeg forsøkte å forklare litt om internett, at jeg ikke hadde et eget internett men at det var ganske så internasjonalt.

Nå har jeg ingen internettbar lenger, men jeg har web tv på internettet mitt, i heimen til og med! Det er jo morsomt! Farmor ville ikke ha trodd at det gikk an. Hun var den første som stilte spørsmål ved månelandingen i 1969.

Jeg ser ikke så mye på norsk TV. Det er ikke så interessant med værmeldinga og Gislefoss, ei heller Dagsrevyen som gjerne vil fortelle at det har regna i Oslo, men hver torsdag kveld ser jeg Rikets Røst m/Otto Jespersen og Zahid Ali på TV2, og jeg ler så jeg hyler! Man må faktisk betale for å få se dette, og det er det vel verd!
Dette er noe av det morsomste jeg har sett!

Googlet "zahid ali" for å finne et bilde av ham, og der kom det opp virkelig skjeggete menn fra østen og av alle; - Cowboy-Laila!!!! Bildet er altså hentet fra nettet.

Ingen kommentarer: